RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 28 Cze 2006, 14:52:07 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Wednesday, June 28, 2006 1:12 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

A o czym rozmawiales ze Slawkiem Postkiem jeśli można wiedziec, bo ta
wlasnie osoba jest jednym z powodow, dla których ksztalcenie w Stolecznej
nie ruszylo się z miejsca w tej kadencji.

===Maciek:
Tomku, to może przypomnę, że wybraliście (wy - Komenda Chorągwi) hm. Sławka
Postka w konkursie na szefa kształcenia stołecznej, w którym startował on i
hm. Ola Filińska. Nie ja wybierałem, a osobom związanym z kształceniem,
które znam próbowałem sygnalizować właśnie problemy hufców podwarszawskich.
Zwracałem więc uwagę np. Sławka na ten problem, m.in. po wygranym przez
niego konkursie.
Tomku, skoro Sławek był taki zły jak piszesz, to czemu został wybrany w
zorganizowanym przez Was konkursie? Dlaczego wreszcie tak długo pełnił swoją
funkcję?
Może przypomnę także, iż nie był on jedyną osobą, której Komenda powierzyla
misje zbudowania sztabu kształcenia i której się to nie udało...

Maciek