RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 15:14:54 CEST

Masz tendencje do przeinaczania faktow, albo slaba pamiec.
Komenda zorganizowala konkurs, ale to nie komenda wybierala szefa, a jury.
Nigdy nie slyszalem zastrzezen do skladu jury.

> Tomku, skoro Sławek był taki zły jak piszesz, to czemu został
> wybrany w zorganizowanym przez Was konkursie? Dlaczego
> wreszcie tak długo pełnił swoją funkcję?

A powinien być odwolany nastepnego dnia?
Czy dopiero wtedy, gdy było jasne, ze nic nie zrobi?
Mam o tyle czyste sumienie, ze to wlasnie na mój wniosek komenda odwolala
Slawka Postka z funkcji.

> Może przypomnę także, iż nie był on jedyną osobą, której
> Komenda powierzyla misje zbudowania sztabu kształcenia i
> której się to nie udało...

Nic o tym nie wiem.

Była jeszcze Magda Potapowicz. Ale ja wybral Zjazd. Magda zrezygnowala,
zanim na dobre wziela się do pracy. Z powodow osobistych (chyba
zdrowotnych).
Potem komendant mianowal jeszcze Darka Masny, który zajmuje się z tym do
dzisiaj. Niestety nie zbudowal zespolu... Ale i tak zrobil 20 razy wiecej
niż Magda i Slawek.

Ja osobiscie czekam na kogos, kto zarazi swoim zapalem innych. Nie znam
osoby, która chcialaby to robic i ktos jej by to uniemozliwil. Chybe, ze tak
potraktujemy konkurs, w którym wygral Slawek Postek, a odpadla Ola Filinska.

Komendant szuka szefa ZKK, teraz pewnie poszukiwania będzie kontynuowac
Janka Nowak. Jaki będzie efekt - zobaczymy.

TG