RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 28 Cze 2006, 15:35:39 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Wednesday, June 28, 2006 3:15 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

Masz tendencje do przeinaczania faktow, albo slaba pamiec.
Komenda zorganizowala konkurs, ale to nie komenda wybierala szefa, a jury.
Nigdy nie slyszalem zastrzezen do skladu jury.

===Maciek:
Ani jedno ani drugie. Konkurs rozpisany był przez komendę chorągwi, komisje
powołała KCh i chyba to komenda ponosi odpowiedzialność za politykę
personalną wobec podległych jej funkcji.
To może przypomnij sobie Tomku też jak wyglądał konkurs, jakie były odczucia
po nim. Dla ułatwienia: http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?id=2571

> Może przypomnę także, iż nie był on jedyną osobą, której
> Komenda powierzyla misje zbudowania sztabu kształcenia i
> której się to nie udało...

===Tomek:
Nic o tym nie wiem.

Była jeszcze Magda Potapowicz. Ale ja wybral Zjazd. Magda zrezygnowala,
zanim na dobre wziela się do pracy. Z powodow osobistych (chyba
zdrowotnych).
Potem komendant mianowal jeszcze Darka Masny, który zajmuje się z tym do
dzisiaj. Niestety nie zbudowal zespolu... Ale i tak zrobil 20 razy wiecej
niż Magda i Slawek.

===Maciek:
Najpierw piszesz, ze nic nie wiesz o innych osobach, potem sam sobie
odpowiadasz...
Mieliśmy w chorągwi następujące osoby odpowiedzialne za kształcenie: Magda
Potapowicz (Dąbrowska), Sławomir Postek, Dariusz Masny (+ wcześniej Jakub
Czarkowski)... Żadnej nie udało się zbudować zespołu... Mówił to komendant
chorągwi na zjeździe nawet... :-|

Maciek