RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 29 Cze 2006, 09:25:09 CEST

Ja nie pisalem o odpowiedzialnosci, tylko o wyborze. Wiec przypominam Ci
jkeszcze raz, ze to nie komenda wybrala Postka, tylko jury. Odczucia to
sprawa kazdego z osobna.

> Najpierw piszesz, ze nic nie wiesz o innych osobach, potem
> sam sobie odpowiadasz...

Znowu nie czytasz uwaznie. Napisalem, ze KOMENDA nikomu innemu nie
powierzala tej funkcji.

> Mieliśmy w chorągwi następujące osoby odpowiedzialne za
> kształcenie: Magda Potapowicz (Dąbrowska), Sławomir Postek,
> Dariusz Masny (+ wcześniej Jakub Czarkowski)... Żadnej nie
> udało się zbudować zespołu... Mówił to komendant chorągwi na
> zjeździe nawet... :-|

Blyskotliwa dedukcja, ale co ma z niej wynikac?
Ja już wiele razy powtarzalem, ze w tej kadencji nie było ksztalcenia.
Wiec po co bijemy piane?

TG