[Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Śro, 28 Cze 2006, 16:08:22 CEST

Dnia środa, 28 czerwca 2006 14:35, TOGRO.pl napisał:

> To ja proponuje tak. Zawiesmy ten temat do czasu odpowiedzi od
> naczelniczki. Poprosze komednanta, aby swoja dalsza decyzje z uzasadnieniem
> podal do publicznej wiadomosci. Nie mam wplywu na decyzje, czy naczelniczka
> zrobi tak samo, ale nie mialbym nic przeciwko.

Dobrze. Ja w takim razie już EOT, bo rzeczywiście nie rozwiążemy tej sprawy
odnosząc się tylko do tego co zostało powiedziane na Zjeździe.

Ja myślę, że nie trzeba będzie specjalnie nalegać na publiczne uzasadnienie
Komendant wie jak ważna jest przejrzystość działań oraz zaufanie innych
ludzi, którą ta przejrzystość buduje. Na pewno to rozumie skoro odwoływał się
do tego zaufania w prezentacji swojego programu: "Dlaczego ja? - Bo mnie już
znacie". On sam mógłby też nalegać u Naczelniczki, bo to leży w jego
interesie, a jak będzie opór, to i ja wystąpię z poparciem takiego wniosku.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"