Re: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Śro, 28 Cze 2006, 16:19:39 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 4:03 PM
Subject: Re: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Dnia środa, 28 czerwca 2006 15:59, czesiek.harcerstwo napisał:

> PC==============================
> To znaczy że było nieważne od 31.01.2002

> http://dokumenty.zhp.pl/org/download_6/06090001.rtf
> (......)
> 8. Dotychczasowi  pełnomocnicy obowiązani są
> do zwrotu  pełnomocnictw  które tracą
> moc z dniem 31.01.2002 r. (....)

W tym wątku nie chodzi nawet o to czy pełnomocnictwo było obecnie ważne czy
nie. Chodzi o sposób myślenia. Ja zrozumiałem tę wypowiedź tak:

"Ja przecież swego czasu miałem jednoosobowe pełnomocnictwo do zarządzania
cyplem i mogłem zrobić wszytsko co chciałem sam, a teraz się mnie czepiają,
że nie było drugiego podpisu, jak ten drugi człowiek już nie jest w ZHP"

Dla mnie przerażający jest właśnie taki sposób myślenia, a nie fakt ważności
lub nie pełnomocnictw.

Ale mógł być jeszcze inny sposób "myślenia".
Np.:

"...Wiem że nie mam pełnomocnictwa. Ale mi to "lata" ...."

Czesław