RE: [Czuwaj] Nowocześnie?

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 28 Cze 2006, 23:56:10 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Wednesday, June 28, 2006 11:50 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Nowocześnie?

A propos dyskusji o muzyce... Oczywiście nie do wszystkich trafi. Ale
nie można temu zarzucić, że "ona jest pedałem" :]

http://teledyski.onet.pl/10176,1278969,teledyski.html

(uwaga - niekoniecznie do śpiewania przy ognisku i gitarze, pokazywałem
tylko NOWOCZESNOŚĆ w muzyce połączona z głębszym podejściem :]
)

===Maciek:
Świetne, choć nie przepadam za Ha-I-Pe-Ha-O-Pe ;-)
Troche jak "Powstanie Warszawskie" Lao Che.

M.