Re: [Czuwaj] Nowocześnie?

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 29 Cze 2006, 00:07:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 11:50 PM
Subject: [Czuwaj] Nowocześnie?

>A propos dyskusji o muzyce... Oczywiście nie do wszystkich trafi. Ale nie
>można temu zarzucić, że "ona jest pedałem" :]
>
> http://teledyski.onet.pl/10176,1278969,teledyski.html
>
> (uwaga - niekoniecznie do śpiewania przy ognisku i gitarze, pokazywałem
> tylko NOWOCZESNOŚĆ w muzyce połączona z głębszym podejściem :]
> )
> pozdrawiam
> g00rek
>

> p.s. I pewnie bardziej na czasie niż pieśni ułańskie ;P

G00rek, jak mi Bog mily!!! Przyjade do Warsiawki i bedziesz paradowal z
czyms w miejscu, gdzie plecy koncza swa szlachetna nazwe, co bedzie
wygladalo jak ogon z proporczykiem. Ulanskim! :P

A piesni ulanskie sa zawsze na czasie, bo:
"kto ulanow nie szanuje,
niech nas w [cenzura]* pocaluje" :P

I nie pisz, ze na pieszczote trzeba zasluzyc :P my juz dopieszczeni jestesmy
;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin
* slowo na cztery litery - UCHO! :P