[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 20, Numer 89

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 29 Cze 2006, 10:24:31 CEST

Dnia 29-06-2006 o 09:19:25 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> To zdanie to jakiś koszmar!!
> Czy mógłby druh rozwinąć?? Bo argument, że system sprawia iż
> KAŻDY (bo napisał druh "jedynie") drużynowy to albo niekumata łajza,
> albo nieuczciwy cwaniak jakoś mnie nie przekonał.
> pwd. Jakub Sieczko

Zdanie które zacytowałeś jest wnioskiem wynikającym z tezy która była
postawiona wcześniej, więc to nie ono ma przekonać tylko teza, jeśli
chcesz o tym porozmawiać to dyskutujmy o TEZIE, która wynika z FAKTÓW.
Masz całą wypowiedź w archiwum więc nie będę się powtarzał.
A człowiek który nie wie co się wokół dzieje niekoniecznie jest "niekumatą
łajzą". Przyczyn niewiedzy może być wiele. Oczywistym jest dla mnie
również że od każdej reguły występują wyjątki. Niestety są to tylko
wyjątki :(.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski