[Czuwaj] Re: 1% inaczej

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 29 Cze 2006, 11:24:31 CEST

Dnia 29-06-2006 o 11:01:34 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> PC==============================
> Taką "składankę" i u nas dałoby się zrobić
> bez wielkich kosztów.
> Ba ! Gdybym się uparł to nawet w moim mini-hufcu
> ;-)))
> Tylko zawsze zastanawiam się w takich przypadkach
> nad wiarygodnoscia takiego przekazu,
> w skali ogólnozwiazkowej.
> Tzn. co może zaoferować "statystyczne"
> środowisko harcerskie z takiego "pakietu".
> Czesław

A może warto coś takiego zrobić, tylko podpisać krakowskie dziewietnastki
;)
Ja już widzę w urywkach skaczących z samolotu, baloniarzy, modelarzy
itd... w pełnym przekroju wiekowym :D
Sądzę że wobec niemożności poradzenia sobie z całą organizacją trzeba
narzucać nową jakość środowiskami.
I media też chcą, sami się pchają, u mnie dochodzi do tego że dziennikarze
muszą sie dogadywać który na jaka godzine przyjdzie zrobić wywiad,
buahahaha się porobiło.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski