[Czuwaj] składnica harcerska

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 29 Cze 2006, 16:28:20 CEST

Na marginesie dyskusji prowadzonej niedawno w kontekście zysku lub jego
braku w działalności 4 Żywiołów, pragnę podzielić się wrażeniami z próby
(nieudanej) dokonania zakupów w tym sklepie...

Ponieważ nadszedł czas wakacyjny, postanowiliśmy z grupą wędrowników (4
chłopaków) zamówić nowe mundury na obóz. Pech chce, że jesteśmy podobnego
wzrostu i jest to 180-185 cm...

Na stronie internetowej nie ma odpowiednich rozmiarów, brak też informacji
co z tym zrobić. Pod numerem sprzedaży detalicznej zgłasza się osoba, która
tłumaczy się tym, że nie zajmuje się sprzedażą internetową i nie ma o
niczym pojęcia. Pod podanym kolejnym numerem dowiaduję się, że mundurów nie
ma i nie będzie wcześniej niż za dwa tygodnie.

Trudno, pojadę w starym mundurze. I tak mam lepiej niż jeden z chłopaków,
któremu mundur się podarł. Ale czy tak trudno przewidzieć, że
zapotrzebowanie przed obozem będzie większe? Druga sprawa, że to i tak
mniejsze przeboje niż miała moja siostra próbojąca zamówić sprawności
zuchowe miesiąc temu. Po wielu telefonach sprawności zostały dostarczone z
3 tygodniowym poślizgiem.

Naprawdę szanuję działania g00rka w kierunku poprawy jakości sprzętu. Ale
chyba przede wszystkim należałoby poprawić jakość obsługi.

pozdrawiam
Marcin Skocz