Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 1 Mar 2006, 08:44:53 CET

----- Original Message -----
From: "Magda Bawolik" <magdalenabawolik w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 28, 2006 9:21 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

> Druhny i Druhowie,
>
> Może nie jasno się wyraziłam.
>
> Na instruktora powinno patrzec się z perspektywy całego PH, a nie tylko 10
> pkt.
> Moim zdanie nie jest dopuszczalne to, że na wyjeźzie harcerskim dochodzi
> do takich sytuacji.
> Bardzo dobrze, że druhna komendantka dostała naganę.
>

> Magda

Nagane sobie strzepnie z kolnierza i bedzie spoko. Co z sytuacjami, gdy
komendanci generuja dlug ponad pol miliona i wszyscy wokolo sa winni, a nie
komendant? Tez dostanie nagane? O! Fajnie! Tylko jesli ja bym taki dlug
wygenerowal jako druzynowy, to mialbym komornika na glowie :/

Czuwka!
Viking-Szczecin