RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 1 Mar 2006, 09:32:31 CET

::> Moich radykalnych pogladow?
::> Co jest radykalne? To, ze uwazam, ze nalezy przestrzegac calego PH?
::> No, no :)
::
::Olek... Tak - tego. I zaraz ja ci powiem że dorosły człowiek nigdy nie
::przestrzega całego PH.

g00rek - nie!

Bliższy jestem w tej kwestii mojemu koledze ze Szczecina - Adrianowi
Łaskarzewskiemu, który mówi (w skrócie) że PH to taki kodeks, którego nie da
się przestrzegać, ale należy i trzeba w jego duchu żyć.

I dlatego nie mogę pojąć jak to możliwe, że w kwestii Głodówki, trzech
instruktorów ZHP pisze trzy różne - wykluczające się ze sobą - wersje
wydarzeń. Ktoś z nich musi więc kłamać, a żyć w duchu PH, to żyć w Prawdzie.

Inaczej g00rek - popadniemy w relatywizm i hipokryzję...

Seascout