RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 1 Mar 2006, 10:35:40 CET

::
::Jędrzeja (kierownika Wydziału Promocji i Informacji GK ZHP)
::- komendantka otrzymała ustne (sic!) upomnienie od druha Kochera i druhny
::Goleman, za niedopilnowanie instruktorów. ( zważywszy, iż Jędrzej w swej
wypowiedzi
::odnosi się do zarzutów które napisano powyżej, to tym samym potwierdza
fakt libacji)
::
::Maćka Sasa (rzecznik prasowego Kujawsko-Pomorskiej)
::- były tylko śpiewy i głośne zachowanie, komendantki nikt nie
poinformował, że
::chodziło o picie, a cała sprawa to tylko grubymi nićmi szyta prowokacja.
::
::Mamy wreszcie relacje druhny Moniki która twierdzi iż libacja się odbyła i
trwała
::niezakłócona (skądinąd świadkiem jej było kilka innych osób)
::
::Swoją drogą wypowiedź druha Maćka to dla mnie prawdziwa "perełka". :/

Ja to widzę podobnie, ale nieco inaczej :)

1. Wersja Moniki - że była libacja i nie było interwencji,

2. wersja Jędrzeja - była libacja i interwencja dh Goleman i dh Kochera
udzielający ustnego upomnienia,

3. Wersja sasola - nie było libacji i była interwencja - ale komendantki
chorągwi w stosunku do instruktorów GK!

A sposób rozmowy to temat na innego posta. Już go piszę :)

Seascout