RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Suchocki, Rafał Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 1 Mar 2006, 10:26:23 CET

Z zainteresowaniem śledzę dyskusję z wątku http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=3546

i zadziwia mnie fakt, jak na całą sprawę patrzą różne osoby.

Mamy więc wersje:

Jędrzeja (kierownika Wydziału Promocji i Informacji GK ZHP)
- komendantka otrzymała ustne (sic!) upomnienie od druha Kochera i druhny Goleman, za niedopilnowanie instruktorów. ( zważywszy, iż Jędrzej w swej wypowiedzi odnosi się do zarzutów które napisano powyżej, to tym samym potwierdza fakt libacji)

Maćka Sasa (rzecznik prasowego Kujawsko-Pomorskiej)
- były tylko śpiewy i głośne zachowanie, komendantki nikt nie poinformował, że chodziło o picie, a cała sprawa to tylko grubymi nićmi szyta prowokacja.

Mamy wreszcie relacje druhny Moniki która twierdzi iż libacja się odbyła i trwała niezakłócona (skądinąd świadkiem jej było kilka innych osób)

Swoją drogą wypowiedź druha Maćka to dla mnie prawdziwa "perełka". :/

--
s00hy