RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 10:21:53 CET

aha. Wątek 3645/45b ;)))

Olek!

Wiesz dobrze co ci odpowiem. Ale skoro myślisz że ta dyskusja będzie inna...

A więc: jeśli CAŁE PH nie ma być pojmowane wprost (przecież wiesz że ja za
tym własnie jestem) to nie możemy zbyt literalnie pojmować TAKŻE 10 punktu.
Czyli harcerz nie kłamie - ale to nie jest tak, że nigdy w życiu nie może
powiedzieć nieprawdy.

I punkt 10 pojmuję tak samo - wskazuje pewną drogą, czystość, wolność od
NAŁOGÓW, ale nie należy traktować go dosłownie :)

(teraz pewnie powiesz o jego odmienności, albo o interpretacji Mirowskiego)
No dobra. Jak chcesz to ciągnijmy wątek.