RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:23:25 CET

::
::> I jedno i drugie jest prawda. Problem jest niezwykle skomplikowany, gdy
::> chcemy dokonywac oceny zachowan moralnych. Nie mozna wtedy zastosowac
::> jakiegos szablonu. Trzeba analizowac kazdy przypadek indywidualnie i
::> brac pod uwage wszystkie okolicznosci jakie wystapily. A i tak zawsze
::> pominiemy jakis.
::[ciach]
::
::> Zagmatwane... ale prawdziwe.... :-))
::
::Jurku :)
::Juz przy ostatnich mailach mialem wrazenie, ze jestes sytuacjonistą... I
::teraz to sie potwierdzilo...
::
::Niestety - dwa sprzeczne twierdzenia nie moga byc prawdziwe.
::Tak wiec rabbe powinien zdecydowac, wg jakiej zasady wybiera okreslenie
::wlasnosci gruszek. I zgodnie z wybrana zasadą okreslic swoj werdykt.
::
::Inaczej, to z sedziwego medrca stal się medrkującym dziadkiem.
::
[R:]

A ja zgadzam się z Jurkiem.

Potrafię sobie wyobrazić dwie osoby. Np. Sikora i mnie, obaj działający z
różnych pobudek. On przestrzega PH literalnie, dla mnie ważny jest jego
duch. I potrafię sobie wyobrazić, że w różnych sytuacjach życiowych
zachowujemy się IDENTYCZNIE.

A więc... zagmatwane ... ale prawdziwe.

Seascout