RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 12:04:01 CET

Dokładnie. Tylko ja czasami skłamię, a osoba postrzegajaca PH literalnie
będzie zachowywała się jak Jim Carrey w filmie "Kłamca, kłamca".

A w dzisiejszym świecie nie da się niestety tak żyć. Dałoby się tak żyć,
gdyby świat był idealny, ale nie jest... Niestety. I czasem kłamstwo jest
potrzebne, gdyż chroni inna osobą, nawet niesłusznie o coś posądzoną. I
wiele podobnych przypadków...