[Czuwaj] Mundury

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:45:21 CET

Dzisiaj o godzinie 11.01 poszedłem do składnicy i kupiłem pierwsza koszulę
mundurową :) Długo na to czekałem :]

OD wczoraj wieczorem można je zamawiać w internecie.

Mamy na razie koszule męskie, w rozmiarówce dla sylwetek normalnych.
Rozmiarówka dla szczupłych, tęgich , bardzo tęgich etc pojawi się później,
szczegóły na stronie.

Mundury żeńskie niestety opóźnią się jeszcze trochę, ponieważ nadal nie
jesteśmy zadowoleni ze skrojonych obecni mundurów, trzeba nanieść kilka
poprawek.

WWW.4zywioly.pl