[Czuwaj] Mundury

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 1 Mar 2006, 12:43:16 CET

a  mowiles wczoraj zxe na 182  nie ma
Darek Mołodecki
Kierownik  Regionu
 Wlkp i Zach-Pom.
508 100 288
gg  1864193
----- Original Message -----
From: "Michał Górecki (news)" <goo.grupy w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 11:45 AM
Subject: [Czuwaj] Mundury

Dzisiaj o godzinie 11.01 poszedłem do składnicy i kupiłem pierwsza koszulę
mundurową :) Długo na to czekałem :]

OD wczoraj wieczorem można je zamawiać w internecie.

Mamy na razie koszule męskie, w rozmiarówce dla sylwetek normalnych.
Rozmiarówka dla szczupłych, tęgich , bardzo tęgich etc pojawi się później,
szczegóły na stronie.

Mundury żeńskie niestety opóźnią się jeszcze trochę, ponieważ nadal nie
jesteśmy zadowoleni ze skrojonych obecni mundurów, trzeba nanieść kilka
poprawek.

WWW.4zywioly.pl