Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

Śro, 1 Mar 2006, 12:57:47 CET

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 01 March 2006 11:51
Subject: Odp: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

> Podobnie z druhem komendantem hufca, czy osoby przysalajace
> zdjecie nie mogly wyslac wniosku do sadu, czy lepszym wyjsciem
> byl publiczny lincz???

Druhno Iwono,
uważam, ze to było lepsze i pewniejsze wyjście.

Po pierwsze: byc moze osoba uinformująca jest podwładnym tegoś "instruktora
ZHP" i boi sie represji.

Po drugie: sytuacja z mojego hufca: obecnie nie mamy SH. Poprzednia
przewodnicząca paliła jak smok. Do kogo skierować sprawę? Do nieznanych mi
instruktorów z ChSH, kiedy będąc przypadkiem w ośrodku chorągwianym w Funce
(jakiś czas temu, jeszcze byłem pwd.) widziałem publicznie (w otoczeniu
innych umundurowanych instruktorów w stopniu hm. ze srebrnymi i złotymi
sznurkami) palącego fajke komendanta hufca (nie wiem jakiego, rozpoznałem
sznurek), w mundurze, na terenie ośrodka harcerskiego? Kiedy wiem, że
przynajmniej jeden członek KRH i KRCh palą jak smoki?

Druhno!

Zgadzam się z Rafałem, ze nie można ciągle nic nie robić. Że trzeba się
opowiedzieć po jakiejś stronie. Nie akceptuje palenia u harcerzy i nie
zaakceptuję. Ale zastanawiam się, czy walka ma sens. Czy nie lepiej odejść,
i dać sobie z tym spokój.

DJD