[Czuwaj] ogolnie o PH (2)

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 13:13:43 CET

Olek!

Ale ty zasłaniasz się tym dorosłym rozumieniem prawa! Bo ono jeśli rozumiem
wygląda tak: wszystkie 9,5 pół punkta nie może być rozumiane przez dorosłęgo
literalnie, tylko właśnie "po dorosłemu", a jeno picie i palenie powinno być
postrzegane właśnie dosłownie, literalnie i w jedynie słuszny sposób :) Czy
tak nie jest?

A ja od zawsze udowadniam, że nie widze powodu dla którego te pół punktu
winno być traktowane odmiennie....