[Czuwaj] ogolnie o PH (2)

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 1 Mar 2006, 12:38:44 CET

Michał Górecki (news) napisał(a):

> Jest nad czym dywagować.
>
> Polecam artykuł Ewy Prędki i Jarka Balona w jednym z ostatnich czuwaków o
> dylematach dorosłego człowieka.

Ojej..
To byl koszmarny artykul..
Bylo mi wstyd, ze w mojej organizacji takie artykuly pisza
harcmistrzowie dla innych instruktorow.

Głebiej - naprawde nie przesadzam - przedtswiamy Prawo naszym zastepowym...

> Tym bardziej, że jak już pisałem - nie znam osobiście żadnej osoby nie
> łamiącej prawa harcerskiego. (Szczególnie 10 punktu - o czystości myśli)
>
> Ech, deja vu.

No wlasnie - deja vu.

Bo takie rozumienie Prawa Harcerskiego do niczego - oprocz relatywizacji
i bezradnosci - nie prowadzi.

Dlatego jest to zle rozumienie Prawa.

Trzeba na nie spojrzyc zupelnie z innej strony. I do tego bardzo goraco
Cie Michale namawiam. 99% Twoich watpliwosci rozwiaze sie, gdy spojrzysz
na nie w sposob przeze mnie zaprezentowany.

I to naprawde nie chodzi o kwestie abstynencji tylko w ogole -
rozumienia Prawa, możliwosci pracy z nim, traktowania go jako narzedzia
wychowawczego, uczynienia go osią tej organizacji.... i w ogole! :)

pozdrawiam
olek