[Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 1 Mar 2006, 12:18:34 CET

Michał Górecki (news) napisał(a):

> I tego się trzymajmy, sam ci to wczoraj mówiłem. To o wiele szersza sprawa.

Wiem, ze mowiles. Stad taka a nie inna emotikonka tam zamieszczona :)

Ale jak pamietasz - odpowiedzialem Ci, ze doskonale to rozumiem i daze
wlasnie do tego, zeby osoby pijace okazyjnie nie odegraly roli
"pozytecznych idiotow" dla tych wszystkich, ktorzy nie tyle roznia sie w
interpretacji PH, co maja je po prostu gleboko gdzies.

I bardzo sie ciesze, ze Jurek ocenia "sprawe głodowki" w taki sposob.

Przypominaja mi sie dawniejsze czasy, gdy zaraz po dyskusji o "10", w
ktorej stalismy po roznych stronach, razem napisalismy list w sprawie
duzo wazniejszej, a mianowicie w kwestii wychowania duchowego,
sprzeciwiajac sie eklektyzmowi i importowania buddyjskich idei do
harcerstwa.

pozdrawiam
olek