RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:39:04 CET

Już wiem!

Nie byli na wyjeździe prywatnym, tylko na integracyjnym wyjeździe chorągwi
dla komend hufców. A tu nagle GieKa im się wpakowała :]

I dlatego tłumaczyli się, że to wino grzane (które normalnie widniało na
zamówieniach) jest tam dlatego, że to wyjazd prawie prywatny i w ogóle, a
część nei jest w ZHP itd.