RE: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

Suchocki, Rafał Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:14:51 CET

W sprawie rozkazu L2/06 watek który rozpocząłem na forum ZHP został wykasowany. Jak się dowiadujemy z wypowiedzi szefa zespołu internetowego,

"każdorazowo, kiedy tego typu wpisy wystąpią na forum w tym lub innym temacie procedura będzie podobna"

Jako dodatkowy powód, podano iż dyskusja w tym wątku naruszyła dobra osób trzecich. Jeśli faktycznie naruszyła to dlaczego nie wyciągnięto wobec dyskutantów konsekwencji? Myślę, iż każde z nich weźmie odpowiedzialność za swoje słowa.

http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=3545&page=0

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ