[Czuwaj] Re: Głodówka - ostatni weekend

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 1 Mar 2006, 20:24:47 CET

Daniel Laskowski napisał(a):

> Wobec tego nalezy spisac PI?? Prawo Instruktorskie? :>

sam nie wiem.
bo dla mnie jest oczywiste, że nie piję alkoholu na jakichkolwiek
wyjazdach harcerskich.
a jeżeli jestem organizatorem takiego wyjazdu, to na picie alkoholu nie
pozwalam

ale jak widać nie wszyscy to rozumieją, więc może należałoby napisać coś
dla instruktorów, gdzie pewne zasady będą umieszczone czarno na białym,
które będą obowiązywały wprost i wszystkich, które nie będą wymagały
komentarzy w celu ustalenie co autor miał na myśli, i które będą mogły
bez problemu egzekwować sądy harcerskie.

Marcin