Re: Odp: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 1 Mar 2006, 13:33:59 CET

IJ> Ludzie opamietajcie sie, reagujecie na to sie dzieje wokol,
IJ> zglaszajcie wladzom, piszcie wnioski do sadow, a nie narzekajcie
IJ> nic nie robiac.
IJ> Czy zalezy nam na tym aby sie cos zmienilo, czy aby sobie
IJ> zbiorowo ponarzekac???

Ogolnie zalozenie piekne tylko jakos w wielu srodowiskach
nierealizowalne ;) Ogolnie chodzi chyba tez o to by publicznie
"pietnowac" pewne zachowania a nie tylko po cichu, inna kwestia jest
jak to robimy, ale nie pisanie o tym wcale to tez chyba nie swiadczy o
normalnosci? Mam wraznie ze jak na razie przy stanie naszej
organizacji nie stac nas tylko na sluszne realizowanie czyli droga
sluzbowa, zreszta czego wymagac od hufcow jesli w GK ludzie przechodza
po cichu obok sprzecznych z PH zachowan innych instruktorow GK nie
zwracajac im nawet uwagi? Pozostaja po tym tylko korytarzowe dowcipy.
Wiec chyba mamy jednak czas i powinnismy miec publicznego pietnowania
zachowan niezgodnych z zasadami tej organizacji, ale tu sie zgodze z
Toba calkowicie ze powinny za tym isc takze dzialania formalne,
poniewaz to powinein byc nasz docelowy standard.

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net