Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 1 Mar 2006, 14:55:41 CET

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 11:51 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

> Czy my jako zwiazek nie mamy odpowiednich wladz i procedur aby
> zalatwiac takie sprawy??. Nie lepiej nie robmy z tymi kupami nic,
> nie sprzatajmy ich. Jak poleza mozna na ich temat pogadac, jak
> sprzatniemy to forum bedzie niepotrzebne, bo nie bedzie na co
> narzekac.
> Czasami powiedzmy tylko komus, najlepiej prasie ze tak naprawde
> to fuj.

Wiesz... z doswiadczenia Ci powiem, ze osoby, ktore probuja rozwiazac sprawe
i zglaszaja sprawe do Zwiazkowych "organow" z oskarzycieli staja sie winnymi
i to oni ponosza konsekwencje. Napisalbym Ci, gdzie ja mam taka
sprawiedliwosc, ale nie wypada - to niezgodne z Prawem Harcerskim ;)

> Ludzie opamietajcie sie, reagujecie na to sie dzieje wokol,
> zglaszajcie wladzom, piszcie wnioski do sadow, a nie narzekajcie
> nic nie robiac.
> Czy zalezy nam na tym aby sie cos zmienilo, czy aby sobie
> zbiorowo ponarzekac???

Zareagowac, a pozniej rozwala Ci srodowisko, bo skoro, cyt: "srasz do
wlasnego gniazda", to trzeba Cie nauczyc. Znajduje sie haka na Ciebie i
leeeecisz, lepiej jak Malysz.

"Robmy swoje..."

Pozdrawiam
Viking-Szczecin