Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 1 Mar 2006, 23:45:10 CET

> No ciekawe jak zrobią ze mną .
> Właśnie złożyłem pozew do sądu o niezapłacone koszty organizacji kursu na
> brąz w jednym naszym ( dolnośląskim ) hufcu. A mam zamiar jeszcze poruszyć
> regionalna telewizje i prasę.
> Jeszcze instruktor tej choragwii Jacek Starzyński

Ciekawe i chętnie dowiem się jak to będzie przebiegać...
Pomimo wszystko, to sposób postępowania w naszej chorągwii naprawdę
przypomina czasy z opowiadań nieco starszych ode mnie instruktorów...

phm. Marcin Skocz HR
instruktor Dolnośląskiej, ale z zakazem pełnienia funkcji instruktorskich,
zgodnie z obietnicą komendantki chorągwii złożoną po wysłaniu na listę
Czuwaj "niegodnego instruktora" zapytania - co zrobić z tym, że chorągiew
miga się i kłamie w związku z niewysłaniem zgłoszenia do DPJW (w związku z
czym nie tylko musieliśmy na gwałt szukać pieniędzy na wymianę, ale jeszcze
wyszliśmy na kłamców przed Niemcami).