[Czuwaj] Historia Krzysztofa i PH ;)

Czw, 2 Mar 2006, 13:16:52 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 02 March 2006 12:07
Subject: [Czuwaj] Historia Krzysztofa i PH ;)

> Przeciez kazdy z nas jest w harcerstwie dlatego, ze ma szczerą wolę
> [...] byc posłusznym PH. Jest w harcerstwie dlatego, ze uważa te zasady
> za fantastyczne. A instruktorem zostaje po to, zeby innych "zarazać" tym
> stylem życia. Jak wiec tacy ludzie moga chcieć zmieniac PH?
> Czy aby nie jest tak, ze zmieniac PH chcą ci, ktorzy nie maja szczerej
> woli byc życ w zgodzie z PH? Ktorym sie te zasady nie podobaja?
>
> Mysle wiec, ze mozliwosc zmiany PH jest raczej teoretyczna. Ew. mozna je
> poglebiac, czynic jeszcze bardziej wymagajacym. Ale na pewno nie mozna
> [...]

Olek! Mozna je zmienić, aby zadowolic purystów językowych i teoretyków
wychowania!

Np. jesli konsensus zostanie osiągnięty, ze źle jest, ze 2 poł. 10 p PH
zabrania i JEST ZAKAZEM, można ja zmienić: podaję propozycję na: ...,
zachowuje abstynencję od alkoholu, nikotyny i narkotyków" Ładne, zgrabne,
zrozumiałe i bez tego ZAKAZU!!

DJD