[Czuwaj] Harcerska Swastyka

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 8 Mar 2006, 11:41:30 CET

Nie wiem kto jest starszy: indianie, czy rzymianie, ale wiem na pewno, ze
swastyki uzywali rzymianie czasow imperium. Zreszta chyba to na nich wlasnie
wzorowali się nazisci, a Gestapo powstalo chyba na wzor rzymskich Pretorian.
Tak samo zreszta jak pozdrowienie wyciagnieta reka.
Ale nie jestem historykiem i moglem cos pomieszac :-)

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl