[Czuwaj] Re : prezentacje harcerskie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 8 Mar 2006, 12:06:25 CET

Dnia 08-03-2006 o 11:46:05 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> No wreszcie ktoś odezwał się sensownie.  Zrobić druhowie, robić!! Bardzo
> mi
> się to spodobało/
> adams

Taa... a mi wcale nie...
Dlaczego ?
ano dlatego że do zrobienie czegokolwiek potrzebny jest czas
Jeśli robimy coś co już jest zrobione to go marnotrawimy
a harcerz jest oszczędny...
Zupełnie nie rozumiem skąd się bierze takie nawoływanie do marnotrawienia
czasu :/.
Niestety to zjawisko jest dość powszechne. Wielu ludzi nie rozumie że
epoka odkryć  się skończyła wraz z końcem XX wieku. Teraz jest epoka
informacji... A to znaczy że czas już skończyć z wyważaniem otwartych
drzwi. Przykładów wokół jest wiele, jeśli ktoś jest w temacie to wie... A
to któraś Politechnika zmarnowała granta (800 tys euro) na przeprowadzenie
badań które już były zrobione 30 lat temu w Finlandi, wystarczyło poszukać
wyników :(, a to pisane są ze sporym nakładem sił i środków kolejne
poradniki nie wnoszące nic nowego do tematu podczas gdy już istniejące
mają zawartość merytoryczną 100 krotnie lepszą, A to tworzy się nowe
prezentacje ( nie zapoznając się uprzednio z pracą innych powiela się
błędy już kiedyś popełnione i traci cenny czas :p)dlaczego traci ? ano
dlatego że gdyby zapoznał się z już istniejącymi pracami innych to nie
powtarzałby tego samego tylko przemyślał i zrobił lepsze czym samym
stworzyłby nową wartość dodaną a nie wciąż to samo. To się nazywa
przyczynek do rozwoju a nie deptanie w miejscu. Heh ale to już za dużo
teorii informacji. Reasumując, ja uważam że jeśli ktoś ma potrzebne dane
to powinien je udostępnić a nie odpowiadać ... zróbcie sobie sami... bo po
co ?
Pozdrawiam
Janusz Sikorski