[Czuwaj] Re : prezentacje harcerskie

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Śro, 8 Mar 2006, 12:38:03 CET

> Dlaczego ?
> ano dlatego że do zrobienie czegokolwiek potrzebny jest czas
> Jeśli robimy coś co już jest zrobione to go marnotrawimy
> a harcerz jest oszczędny...
> Zupełnie nie rozumiem skąd się bierze takie nawoływanie do marnotrawienia
> czasu :/.

No faktycznie, z mojego stwierdzenia można było wyciągnąć taki wniosek -
nawoływanie do marnotrawienia czasu... - jesteś śmieszny.

> Reasumując, ja uważam że jeśli ktoś ma potrzebne dane
> to powinien je udostępnić a nie odpowiadać ... zróbcie sobie sami... bo po
> co ?
> Pozdrawiam
> Janusz Sikorski

Ano właśnie i tu się nie zgadzamy. Jeśli ktoś ma potrzebne dane to może (a
nie powinien) je udostępnić. Poza tym może udostępnić, ale tylko te
materiały, które sam stworzył, w przeciwnym razie jest to najdelikatniej
mówiąc nieładnie...
Pozdrawiam
adams