[Czuwaj] Re : prezentacje harcerskie

Śro, 8 Mar 2006, 18:57:12 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 08 March 2006 12:06
Subject: [Czuwaj] Re : prezentacje harcerskie

> ano dlatego że do zrobienie czegokolwiek potrzebny jest czas
> Jeśli robimy coś co już jest zrobione to go marnotrawimy
> a harcerz jest oszczędny...
> Zupełnie nie rozumiem skąd się bierze takie nawoływanie do marnotrawienia
> czasu :/.

Czas to pieniądz. Porozmawiamy o honorariach?

> Niestety to zjawisko jest dość powszechne. Wielu ludzi nie rozumie że
> epoka odkryć  się skończyła wraz z końcem XX wieku. Teraz jest epoka
> informacji... A to znaczy że czas już skończyć z wyważaniem otwartych
> drzwi.

Owszem, korzystasz z dokonań innych - płacisz. Nie chcesz płacić - robisz
samodzielnie.

>Reasumując, ja uważam że jeśli ktoś ma potrzebne dane  to powinien je
>udostępnić a nie odpowiadać ... zróbcie sobie sami... bo po  co ?

Powinien? Powinien to rolnik w dawno minionej epoce oddawać państwu
wszystko, co wyprodukowała jego swinia.

A co to sa potrzebne dane? Ja usłysząłem tylko "prezentacje o harcerstwie".
Dla mnie to GRUBO za mało. Może dlatego, ze nie dość, że jestem harcerzem,
ale zajmuję się robieniem i prezentowaniem prezentacji.

DJD