[Czuwaj] Prawo a harcerstwo

Śro, 8 Mar 2006, 18:43:49 CET

----- Original Message -----
From: "hm. Rafal M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 08 March 2006 09:09
Subject: Re: [Czuwaj] Prawo a harcerstwo

> Problem jest taki, ze przepisy ZHP nie dają możliwości organizacji na
> obozie
> stałym innego żywienia niż zbiorowe. Nasi twórcy nie pomyśleli, że może
> być
> dopuszczalne gotowanie przez zastępy!

Rafał, jesteś tego PEWIEN?? Nie, zebym kwestionował Twoją wiedze, ale
potrzebna mi jest pewność w tym temacie. Po prostu nie wiem, czy mam się co
starać oi dalej działać w ZHP - bo to FSE-owski model obozów jest tym, do
czego chcę dążyc i może po prostu "przez pomyłkę" pomyliłem organizacje?

> Kłania się myślenie z czasów, gdy wszystko było zbiorowe.

Jak długo jeszcze? Bo może rzeczywiście powinienenm zmienic literki??

> Rafal - masz moich pięć :))) Ja nawet slyszalem o takim "dziwnym" sposobie
> "integracji" w pewnym hufcu (zastrzegam, ze nie w moim), ze na czas obozu
> rozwala sie druzyny i tworzy sie z nich druzyny mieszane. I jest to jako
> obligo. Jak druzynowy ma podsumowac rok harcerski z druzyna, jesli jego
> ludzi sa rozrzuceni po innych druzynach?

Phi, ja to miałem. W szczepie. Generalnie zgadzam się z krakowskim HRem, że
taki szczep to generalnie był jedna druzyna, a druzyny - zastepami. Ale
cóż...

DJD