[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 9 Mar 2006, 14:45:08 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> Ucałuję cię, a nawet postawię (dwa kebaby), jak tylko wprowadzisz to do
> mojej chorągwi.
Po raz drugi: Alez Dominiku! :-))
W Twojej choragwi to juz jest wprowadzone. Przeciez chyba Twoja choragiew
nie jest w innej organizacji i obowiazuje w niej "Instrukcja finansowa
obozu" uchwalona przez Główną Kwaterę ZHP uchwałą nr 58/2003 z dnia 24
kwietnia 2003 r.obowiązuje od dnia uchwalenia uchwałą 107/2004 z dnia 13
maja 2004 r. oraz uchwałą 159/2005 z dnia 20 kwietnia 2005 r obowiązującą od
1 maja 2005 r.
Rozdzial VII pkt 3 - "Na obozach powyżej 30 uczestników zaleca się
prowadzenie kartotek magazynowych ilościowo-wartościowych jako dokumentu
obrotu zakupionych produktów spożywczych (wzór nr 13 A)." Zaleca sie, a wiec
nie jest to wymagane.
Ja na Twoim miejscu zorganizowalbym oboz bez tych kartotek magazynowych,
stosownie do mozliwosci jakie daje wspomniana instrukcja i zlozylbym oboz do
rozliczenia. Jesliby zazadali kartotek to poprosilbym o podstawe prawna.i
tyle.

> Ewentulanie pozwolisz na organizacje obozu w Twojej.
Mysle, ze nie jest to niemozliwe. Wszak nalezymy do tej samej organizacji
:-)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP

P.S. Tak przy okazji, konia z rzedem temu, kto mi wytlumaczy skad bierze sie
ta liczba 30 osob, w oparciu o ktora rozgranicza sie obligatoryjnie
nieprowadzenie kartotek od zalecenia nieobowiazkowego prowadzenia tych
kartotek. Ciekawi mnie to od wielu lat.