[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 9 Mar 2006, 15:10:05 CET

Co rozumiesz pod pojeciem "obligatoryjnego nieprowadzenia"?
Przeciez nawet na biwaku możesz prowadzic kartoteke.

Tam jest mowa tylko o tym, ze powyzej 30 osob taka kartoteka znacznie
ulatwia zycie i ja się tym zgadzam. Szczególnie wtedy, gdy komendant obozu
nie może dojsc do ladu z tym, gdzie ile jedzenia kupil, a gdzie je zuzyl.
Ale na szczescie nic na sile. Mi się ten zapis podoba.

Tomek