[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Czw, 9 Mar 2006, 15:16:34 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Łukaszewicz" <jeluk w wodn.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 March 2006 14:45
Subject: [Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

> [...]
> 1 maja 2005 r.
> Rozdzial VII pkt 3 - "Na obozach powyżej 30 uczestników zaleca się
> prowadzenie kartotek magazynowych ilościowo-wartościowych jako dokumentu
> obrotu zakupionych produktów spożywczych (wzór nr 13 A)." Zaleca sie, a
> wiec
> nie jest to wymagane.
> Ja na Twoim miejscu zorganizowalbym oboz bez tych kartotek magazynowych,
> stosownie do mozliwosci jakie daje wspomniana instrukcja i zlozylbym oboz
> do
> rozliczenia. Jesliby zazadali kartotek to poprosilbym o podstawe prawna.i

Dostałem, przed obozem. Uchwała Komendy Chorągwi.

Ale bardziej mnie interesowała ta sprawa "drugiej strony zapotrzebowań".
Kląłem na czym śwat stoi, bo nie zgadzało nam się (wyszło na to, ze ktoś coś
kupił za własna kasę i dał zjeść dzieciom).

> P.S. Tak przy okazji, konia z rzedem temu, kto mi wytlumaczy skad bierze
> sie
> ta liczba 30 osob, w oparciu o ktora rozgranicza sie obligatoryjnie
> nieprowadzenie kartotek od zalecenia nieobowiazkowego prowadzenia tych
> kartotek. Ciekawi mnie to od wielu lat.

Nie wiem, podobniem jakm nie rozumiem wymogów posiadania kucharki,
zaopatrzeniowca i kilku innych darmozjadów (na małym obozie).

DJD