[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 9 Mar 2006, 17:21:00 CET

No, widziesz. Ja się nie zgadzam z tym, żeby kucharz odpowiadal przed
Sanepidem. Ja uwazam, ze kucharz (kucharka?) jest od tego, żeby odpowiadac
przed samym soba, komendantem obozu, jego uczestnikami, rodzicami itp.
Dzieciaki nie mogą wykonywac niektórych czynnosci i to kucharz ma wiedziec
co im wolno, a co nie.

Tomek