RE: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 10 Mar 2006, 08:57:29 CET

Goorek ma racje. Malo wiem o obozach wedrownych, bo nie organizowal ich
nigdy.
Wiec może nie powinienem się wypowiadac w ogole w tym watku.
Jednak...
- drazni mnie często podejscie roznych osob do przepisow konczace się
zlowami: "nas to nie dotyczy".
- mam nadzieje, ze przepisy się nie zmienia tak, ze każdy będzie mogl wejsc
z dzieciakami na Rysy nie przejmujac się tym, czy jest do tego przygotowany,
czy nie.

Może gory nie sa moim drugim domem. A może czasciej niż inni staram się
zwracac uwage na bezpieczenstwo (inni nazywaja to utrudnianiem zycia :-)).

Tomek