RE: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

Michał Górecki (news) g00rek w wp.pl
Pią, 10 Mar 2006, 09:58:03 CET

Zaraz, a na jakiej podstawie tak uważasz?
Czy kurs który trwa ponad rok, to nie jest trudne?

Pyzatym praktycznie nie ma sensu robić papierów, jeśli się na tym nei
zarabia, bo trzeba płacić coroczny haracz.

Pyzatym dla tych wszystkich, którzy nie są obeznani z górami powtarzam -
góry typu beskidzkiego, w lecie , naprawdę zazwyczaj nie stanowią żadnego
zagrożenia!

Szczególnie przy łażeniu po szlakach.

Tomku, zgadzam się z tobą w pewnym sensie. Ale to trochę jak wymóg licencji
kierowcy rajdowego do jeżdżenia po mieście.

Tez jestem przeciwny puszczaniu instruktorów bez uprawnień. ale może
potrzebne jest NASZE szkolenie?

A nie od razu przewodnik górski. To naprawdę przegięcie!