Re: [Czuwaj] obóz samodzielny czy na bazie...?

Pią, 10 Mar 2006, 12:00:05 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 10 March 2006 11:33
Subject: Re: [Czuwaj] obóz samodzielny czy na bazie...?

Ustawa jeszcze niedawno (najnowszych zmian nie sprawdzałem) oktreslała
minimalna ilość, powyżej której zaczyna się tym interesować. Było to 5
m3/dobę. To naprawde musi byc duzy obóz, ktory przekroczy 5 m3/dobę.
Znaczenie ma też riodzaj gruntu i odległość od wód powierzchniowych, ale
coż... smierdzące tojtoje wymagania spełniają, latryna czysta nie...

A sanepid w sąsiednim powiecie ma to w głębokim poważaniu.

DJD