[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 10 Mar 2006, 12:22:43 CET

A może to jest tak (nie wiem, tylko podejrzewam), ze jeśli nie wyparzy
wszystkich jaj przed dodaniem ich do kotletow, bo ma je ugotowac, a potem
przerzuci je, bo mu zabraknie ???

Może to dziala na zasadzie, lepiej wyparzyc wszystkie, niż jednego nie
wyparzyc?

Może tak dziala wiekszosc naszych przepisow?

Lepiej zakazac chodzenia w jakiekolwiek gory bez przewodnika niż dopuscic
wyjscie gdzies, gdzie ustawodawca tego nie przewidzial, a gdzie przydalby
się taki przewodnik?

Tomek