Re: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

Pią, 10 Mar 2006, 12:59:01 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Łukaszewicz" <jeluk w wodn.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, March 10, 2006 12:18 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

Przykładowo:
(......)
Komisje rewizyjne sprawują kontrolę nad zgodnością działalności władz
oraz jednostek organizacyjnych Związku z przepisami prawa,
Statutem ZHP, uchwałami Zjazdu, Rady Naczelnej
(....)

A chodziło mi o odwoływanie sie w tej dyskusji
choć jak widzę wątek o tym czy i KIEDY
nasza działalność wychowawcza jest lub NIE jest
".... działalnością w zakresie kultury fizycznej ...."
nie wzbudza zainteresowania.

Czesław

Czesław