[Czuwaj] Re: harcerstwo a prawo

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 10 Mar 2006, 13:19:33 CET

Dnia 10-03-2006 o 12:45:23 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Na obozach o znacznej liczbie uczestnikow sugeruje sie prowadzenie
> kartotek
> magazynowych ilościowo-wartościowych jako dokumentu obrotu zakupionych
> produktów spożywczych (wzór nr 13 A).
> Czyli chodzi mi o rzecz czysto folmalna. Przepisy musza byc jasne,
> przejrzyste i zrozumiale.
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP

Wcale nie byłbym tego taki pewien...
W zeszłym roku zbaraniałem czytając jakiś nasz wewnętrzny przepis w którym
precyzowano że powinien to należy rozumieć tak samo jak musi. Tymczasem są
to 2 różne słowa o odmiennych znaczeniach, ale kogo to obchodzi , w tym
przypadku powinno obchodzić ale widać nie musiało ;).

Jak widać wywołana została burza... No i chyba dobrze. Mam nadzieję że
właściwy zespół weźmie to sobie do serca i pomyśli jak to załatwić:
Aby harcerze mogli bez kombinacji jeździć w góry przynajmniej do 1600m
n.m.p
Aby było możliwe organizowanie obozów drużyny w przypadku kiedy drużynowy
posiada stopień przewodnika (a więc jest przygotowany do prowadzenia
drużyny), w sposób właściwy (zastęp służbowy).
Tego potrzebuje Ruch od Organizacji ;)

PS
heh G00 ale mamy ubaw...drużynowa "Czarnego Wilka" zdobywa Leśne Wampum :)
i się zastanawiamy w którym miejscy sanepid się dowali czy dopiero przy
żabich udkach czy też przy mrówkach z kamienia :D )...

pozdrawiam
Janusz Sikorski