[Czuwaj] Kartoteki na obozie; bylo - prawo a harcerstwo

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Pią, 10 Mar 2006, 12:26:50 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Co rozumiesz pod pojeciem "obligatoryjnego nieprowadzenia"?
> Przeciez nawet na biwaku możesz prowadzic kartoteke.

Oczywiscie, ze tak. Mozesz sobie nawet w domu dla rodziny prowadzic
kartoteki zywnosciowe :)
Uzylem okreslenia "obligatoryjne nieprowadzenie" bo chcialem zaakcentowac
nielogiczne rozgraniczenie liczebnosci obozu, liczba 30. Mniej jak 30 - nie
musisz. Wiecej jak 30 - nie musisz, ale wskazane jest. Czyli jesli masz
mniej jak 30, to nie jest wskazane? :)
A nie prosciej by bylo zamiast -
--------
Na obozach powyżej 30 uczestników zaleca się prowadzenie kartotek
magazynowych ilościowo-wartościowych jako dokumentu obrotu zakupionych
produktów spożywczych (wzór nr 13 A).
-------
napisac w instrukcji
--------
Na obozach o znacznej liczbie uczestnikow sugeruje sie prowadzenie kartotek
magazynowych ilościowo-wartościowych jako dokumentu obrotu zakupionych
produktów spożywczych (wzór nr 13 A).

Czyli chodzi mi o rzecz czysto folmalna. Przepisy musza byc jasne,
przejrzyste i zrozumiale.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP