[Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Sob, 11 Mar 2006, 11:14:46 CET

Dnia 11-03-2006 o 11:01:02 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Wielce to zatem puszczalskie... gotować żabie udka kupowane w markecie.
> Bo z
> puszczaństwem to nie ma nic wspólnego.
> DJD

Taaa... to się zdecyduj... żab sobie nałapać nie może bo... są pod
ochroną  OKI
a z marketu też gotować nie może bo to nie puszczańskie ??
Jesteś w błędzie
W sprawności ważne jest by nabyć umiejętnośc przygotowania posiłku, ale tu
jest problem... dlaczego zabijać żaby ??
więc w warunkach ćwiczebnych przygotowuje z półproduktu jednocześnie
referując zasady jakie obowiązują przy sprawianiu pożywienia, spędzamy
miły dzień w lesie posiłkując się smacznym jedzeniem przygotowanym w
warunkach naturalnych z produktów pochodzących z chodowli. Podobnie
postępujemy z pieczenią, aby ją zrobić nie zabijamy pierwszej napotkanej
po drodze krowy. Cóż nie każdy to Rosomak...ja jestem Borsuk (tyle co do
wyraju i Puszczaństwa).

Pozdrawiam
Janusz Sikorski