Re: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

Sob, 11 Mar 2006, 11:34:56 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 11 March 2006 11:14
Subject: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

> Taaa... to się zdecyduj... żab sobie nałapać nie może bo... są pod
> ochroną  OKI
> a z marketu też gotować nie może bo to nie puszczańskie ??
> Jesteś w błędzie
> W sprawności ważne jest by nabyć umiejętnośc przygotowania posiłku, ale tu
> jest problem... dlaczego zabijać żaby ??

Jesli sprawność wymaga posiłku - konktretnego, z żaby - to jest to błędna
sprawność. I tyle.

> więc w warunkach ćwiczebnych przygotowuje z półproduktu jednocześnie
> referując zasady jakie obowiązują przy sprawianiu pożywienia, spędzamy
> miły dzień w lesie posiłkując się smacznym jedzeniem przygotowanym w
> warunkach naturalnych z produktów pochodzących z chodowli. Podobnie
> postępujemy z pieczenią, aby ją zrobić nie zabijamy pierwszej napotkanej
> po drodze krowy. Cóż nie każdy to Rosomak...ja jestem Borsuk (tyle co do
> wyraju i Puszczaństwa).

Inna rzecz - posiłek w warunkach polowych, inna - wydumane posiłki z
importowanych czy innych kupowanych za cięzkie pieniądze składników. Wymóg
żaby w tym zadaniu jest bezsensowny, czego nie chcesz lub nie portafisz
zrozumieć. Tę samą umiejętność gotowania posiłku w warunkach polowych uzyska
sie przyrządzając posiłek z taniego kurczaka czy kawałka świniny.

DJD