Re: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

Pon, 13 Mar 2006, 11:56:54 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 13 March 2006 01:08
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

> Zastanawia mnie, skąd w Tobie tyle zdecydowanych sądów i pewności siebie,
> aby formułować takie poglądy jak powyżej. Proponuję dopuścić nieco
> możliwości, że nie wszystko co napiszesz jest prawdą objawioną i niekiedy
> nie należy deprecjonować wszystkiego co nie należy do Twojego gustu.

Pewnie stąd, że jak kazdy czowiek mam swoje poglądy na pewne sprawy - i w
tych wypadkach przyjmuję stanowisko.

Natomiast, wbrew twoim próbom manipulacji opinią [czuwających], nie uważam
tego za prawdę objawioną. Jestem gotów na dyskusję, posługując się
argumentami.

Oczekuję zatem na twoje argumenty o jedzeniu żab. Chyba, że swoim postem
zamierzałeś li tylko mi dokopać, a nie wnosić nic pozytywnego do dyskusji.

DJD